15 Haziran 2013 Cumartesi

ÇİZGİLİ BLUZ KOMBİNİ.....



                                                 
                          































YİNE GALATA ALIŞVERİŞİNDEYİM. BAZI BUTİKLERİN FOTOĞRAFLARINI ÇEKTİM.BUNLARDAN BİRİDE BENİM ALIŞVERİŞ YAPTIĞIM NES BUTİK BURADA DEĞİŞİK ŞEYLER BULABİLİYORUM. KIRMIZI ELMA ÇANTAYA BAYILDIM.FİYAT: 105 TL. KOLUMA TAKTIĞIM FÜTÜRİSTİK TARZI OLAN ÇANTA 240 TL AMA %100 DERİYMİŞ.TAKILARA DA BAYILDIM. 
ÜSTÜMDEKİLER KOTON'UN ÇİZGİLİ BLUZUNU GİYDİM.YAKASINA METAL BEBE YAKA TAKTIM. PANTOLON OLARAK DA EN RAHAT ETTİĞİM MAVİ JEAN PANTOLONUM VE AYNI MODELDEN 4 TANE VAR:) SEVEREK GİYİYORUM. ÇANTA OLARAK EN  RAHAT KULLANDIĞIM VİNTAGE DOKTOR ÇANTAMI TAKTIM.   AYAKKABIDA ALTIN RENGİ SUPERGA GİYDİM. 
                  
                BLUZ: KOTON
                PANTOLON: MAVİ
                ÇANTA: VİNTAGE
                AYAKKABI: SUPERGA
                METAL YAKA: BESHKA
                BİLEKLİK: STRADİVARİUS





15 yorum:

  1. Altın rengi supergalar müthiş!:)

    dramakeupqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bluz çok hoşuma gitti gerçekten çok şıkmış.. kombin de süper..

    YanıtlaSil
  3. Çantayı çok beğendim. Bu renk ve boy çantalar her zaman çok güzel duruyor ki vintage olması ayrı bi hava katmış.
    Bir de butik ne kadar güzelmiş rengarenk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)

      Sil
  4. Özellikle çok şık giyindiğini belirtmeliyim,izeinde çok güzel taşıyorsun... Takıların hepsi birbirinden güzel,çok beğendim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)

      Sil
  5. Fotoğrafladığı takıların birçoğu http://www.aliexpress.com/ sitesinde var canım. Yurt dışından alışveriş yapmak istersen alternatif bir çözüm olabilir, fiyatlar da oldukça uygun :)

    http://dollyneverland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. maskülen tarz ama pembe fiyonkla feminenlik katılmış o pembeli mavili raftaki ayakkabıya bayıldım..

    YanıtlaSil