26 Haziran 2013 Çarşamba

YENİ KİTAP ALIŞVERİŞİM.


  














BUGÜN KİTAPÇIDAN 15 TANE KİTAP ALDIM .KİTAPÇIDAN  '' HARRY POTTER'' SERİSİNİ ISMARLAMIŞTIM.ONLARI ALMAYA GİTTİM.  HARRY POTTER SERİSİNİ ÇOCUKLUĞUMDA OKUMUŞTUM. AMA KİTAPLARI KAYBETMİŞTİM BAZISI DA ÇOK ESKİMİŞTİ. SERİYİ YENİLEMİŞ OLDUM.. CERRAH KİTABIMDA EKSİKTİ O DA GELMİŞTİ ONU DA ALDIM. JEAN CHRİSTOPHE GRANGE 6 TANE KİTABINI ALDIM. ''KÜRK MANTOLU MADONNA'' KİTABI ÇOK SATANLAR LİSTESİNDE 1 NUMARA OLDUĞU İÇİN MERAK ETTİM. KİTABI 2. EL ALDIM.

10 yorum:

  1. Siz de benim gibi Grange hayranısınız ne kadar güzel.. Tarz olarak çok benziyor kitap zevklerimiz. Ben hala Kürk Mantolu Madonna ya başlayamadım ama.. Bu gece başlasam mı..:))
    Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de grange hayranıyım 3 kitabı eksik. daha sonra onları da alacağım. gerilim, fantastik türü kitapları seviyorum. yorumların için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bende Ölü ruhlar ormanı ve koloniyi merak ediyordum, bitirince beğenip beğenmediğini yazarmısın rica etsem? :)

    YanıtlaSil
  3. Kürk mantolu madonna en çok dikkatimi çeken oldu,diğerleri ruhumu karartır benim hary poter serisi hariç (: Bitince madonanın yorumunu bekliyorum senden.

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin canım sana :) güzel kitaplar evt yorumları bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Tonand Guy şampuanı ve kreminden hiç memnun kalmadım saçlarımı çok döktü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben devamlı tonı guy ürünlerini kullanıyorum ben de dökülme olmadı. herkeste farklılık gösterebilir.benimde eskiden kullandığım john frieda marka ürünleri saçımı dökmüştü.

      Sil