29 Aralık 2013 Pazar

Bebek Kış Festivali



28 -31 aralık ilk kez gerçekleşen bebek kış festivali vasatti.  Çok az sayıda stand vardı.  Istedigim tasarimcilar da gelmemişti. Belki de haberleri bile yoktu.  Katılım çok düşüktü. Ben ilk gün ordaydim. Bir tane broş bile bulamadım.  Ben de bir sürü kek ve kurabiye aldım. 





Yılbaşı ağaçları çok basit ve özensizdi.





Miniko shop standinda Miu Miu,Diane von fürstenberg canta ve baykuslu cuzdanlar en çok dikkatimi çekenler oldu.


El yapımı bu defterlere bayıldım.





Bebek festivalindeki en iyi şeyler el yapımı cupcakeler ,buz pisti ve atlı karincaydi.



Bebek festival yorgunluğumu Beşiktaş mado ' da  attım.



Bebek festivalinden sadece bu şirin kurabiyeler den ve cupcakeler den aldım.









Bebeğe gidipte divan pastanesine uğramadan olmazdı.  Yılbaşı kurabiyeleri nden ve lezzetli macaronlardan aldım.


Laptopum bozuk olduğu için telefonla post hazırlamak zorunda kaldım. Çok fazla fotoğraf koyamadim. Sadece telefonla cektiklerimi koyabildim.  Umarım fotoğrafları begenmişsinizdir. 

11 yorum:

  1. Canım yine çok güzel fotoğraflar çekmişsin, kışın ortasında sıcacık fotoğraflar bana çok iyi geldi, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim.guzel yorumun icinTeşekkür ederim:)

      Sil
  2. Bebek bundan sonra senden sorulur :) Gitmiş kadar oldum resmen bu arada tez zamanda laptopuna kavuşursun :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) laptopu tamire götürmedim ki evde öylece duruyor. :)

      Sil
  3. Mutlu yıllar canim,nice senelere:))

    YanıtlaSil
  4. Şu kurabiyelerden bir alamadım gitti ya :( Ama alacağım en kısa zamanda. Biz de dün gece Bebek'e gidecektik keşke gitseydik Nişantaşı'na ayak basamadık trafikten ve kalabalıktan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiyelerden her pastanede var. Bulursun. Bebek ve nişantasi na iyiki gitmemissiniz. Ortalık çok karışık. Yılbaşından sonra gezersiniz. Ben asla yılbaşı gecesi dışarı çıkmam:)

      Sil
  5. ilk defa bit Türk blog buldum!! :):) cookk güzelll!!! im following you;) ben almanyadan...sayfama bakarsin:)

    www.therosemania.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) hemen bloguna bakıyorum.

      Sil
  6. Hiç haberimiz bile olmadı .Çantalar ne güzelmiş üzüldüm şimdi kaçırdığıma :((

    YanıtlaSil