15 Aralık 2013 Pazar

Zara Lacivert trenckot kombini...









Dün zara krem rengi Trenckotumu kombinlemistim.  Bugünde aynı modelin lacivertini kombinledim.
Kombinide twist pembe çanta ve biyikli  aynalı  iki çanta taktım.
Ayakkabı olarakta dün altın rengi supergalarim giymistim.  Bugün de gümüş rengi supergalarimi kombinime uygun buldum.


                      Trenckot: zara
                      Gömlek: butik
                      Canta:(pembe) twist
                                  (Biyikli) did by did
                      Ayakkabi: superga

13 yorum:

  1. Bıyıklı çantayla olanı daha çok beğendim. Harikasın :)

    YanıtlaSil
  2. Uzun trenckotun pantolon üstüne yakışacağını hiç tahmin etmezdim bana pek yakışmıyor çünkü ama sende çok hoş durmuş :) bıyıklı çantana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Trençkot hayat kurtarıyor resmen favori parçam :)

    YanıtlaSil
  4. o bıyıklı twist çantana bayıldım. ne zaman aldın ve hala var mıdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) aynalı biyikli çanta twist in değil. Did by did markasının. O cantayi ben bebek şenliği nden aldım. Ama bilstore magazalarinda satılıyor. Biyikli cantadan.

      Sil
  5. Bıyıklı çantayla kombin süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Trenckotunu çok beğendim. Duruşu supermis. Biyikli çantanı da çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) beğenmene çok sevindim :)

      Sil