25 Şubat 2014 Salı

Alışverişim ve Yeni sezondan seçtiklerim...





Bu sene slipon ayakkabılar (vans tarzı) çok moda. Benim slipon tarzı zaten vardı. ama yine de dayanamadım. forum istanbul avm deki h&m de gördüğüm yılan deseni slipon lardan aldım. o kadar rahatlar ki. hiç ayağımdan çıkarmak istemiyorum. 
marmara forum avm deki h&m de gördüğüm leopar ve zürafa deseni ayakkabılardan kendime aldım. bu sezon hayvan desenleri çok moda bir sürü marka da yeni sezonlarında hayvan desenini kullandı. Ben çok sevmesemde yavaş yavaş alışmaya başladım. ama sadece çanta ve ayakkabılarda kullanıyorum. 


H&M deki bu kedili çantalara bayıldım. alıp almamakta kararsız kaldım. 


Dudak baskıları çok moda neredeyse her marka dudak baskısını kullanmış. bu da h&m nin kalem eteği. benim boyuma uygun olmadığı için almadım. ama gözümde kalmadı değil. :)



Koton yeni sezonunda çok tatlı çantalar var. özellikle puantiyeli olana bayıldım. 


Guess marka bu ışıl ışıl sliponlara resmen aşık oldum. 



Twist marka bu dudaklı çanta çok güzel. ama kadife olduğu için yazın takılmaz.  


Twist'in bordo yeleğine bayıldım. indirimde alınacaklar listeme ekledim. bu yeleğin siyah ve beyaz renkleri de mevcut


Twsit'in dudaklı kolyesine tek kelimeyle bayıldım. indirimden ilk alacağım şey bu dudaklı kolye. 



Twist'in kolları işlemeli sweatshirt leri çok beğendim. alınması gereken parçalardan.


1. kombin: 
blazer: pull and bear
gömlek: twist
broş: twist
çanta: twist
saat: casio
telefon kabı: tgblog ( ınstagram)
telefon süsü (bıyıklı) : accessorize
pantolon: levıs




Alışverişe cıktıgımda giydiğim iki kombin. 
Kombinlere baktıgımda en çok twist markasını tercih ediyorum
Çünkü twist markasını çok beğeniyorum. twist  indirimde en güzel.
2. kombin
yelek : twist
gömlek : twist
çanta: did by did ( bebek şenliği)
bileklik: tresera
pantolon: levıs

15 yorum:

  1. O kolları işlemeli griyi kaçırma derim bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Indirimi bekliyorum. Herşeyi indirimde bulabiliyorum. :)

      Sil
  2. Hemen H&M 'e gidip o kedili çanta ve ayakkabılara saldırmak istiyorummmm :O

    YanıtlaSil
  3. Twistteki kolyeyi ben de gördüm. Şahaneydi. İndirime girince almayı düşünüyorum ben de. Umarım kaçırmam indirimi.
    Kombinleri de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım kolye şahane. Indirime girince ben sana haber veririm. Çünkü bende indirimden alicam. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. The python print slip-ons are awesome!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  5. Twist'in işlemeli sweatshirt'ü tam benlik.
    Ve sen yine çok güzelsin :)

    YanıtlaSil
  6. Canım fotoğraflar yine içimi açtı, ellerine sağlık :)
    İndirim zamanı kesinlikle çölde vaha gibi Twist, bende koşarak gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Twist tin herseyini çok beğeniyorum. Indirimde süper oluyor :)

      Sil
  7. Özellikle H&M sliponları çok beğendim.. Alışveriş kombinlerin de çok şık! Bana da beklerim http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hemen bloguna bakıyorum :)

      Sil
  8. Kolyeye baktım ama bulamadım canım link atarsan çook sevinirim bu arada kombinlerine bayıldımm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twist'in internet sitesinde bitmiş. Ama Twistin magazasinda var. Bir mağazaya bak canım. Teşekkür ederim :)

      Sil