19 Haziran 2014 Perşembe

Bebek Şenliği Kombini -1


Herkese Merhabalar
Kaç aydır bloga kombin postu koymaya vakit bulamamıştım.
sonunda Bebek şenliğinde 2 stil postu hazırladım.Bu 1. post 2. postta yakında blogda paylaşacağım.
Kombine gelecek olursak. 
Twist  şifon gömleğimi H&m hardal sarısı pantolonumla kombinledim.
H&m leopar ayakkabımı ve Aynalı çantamı kombinimi tamamladım. Umarım beğenmişsinizdir. 
Yorumlarınızı bekliyorum.

Diğer bebek şenlikleri için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz.









Gömlek: Twist
Pantolon: H&M
ayakkabı: H&M
Çanta: did by did

9 yorum:

  1. çantaaa! çantan harika erkek arkadaşımın bıyığı olduğu için bıyıklı şeylere takıntım var did by did'i ilk kez duydum nerde var nasıl alabilirim biraz açıklar mısın lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Cantayi geçen sene bebek şenliğinden almıştım. :)

      Sil
  2. Gömleğin çok şık çantanı da çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim.Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. çok hoş bir kombin olmuş özellikle pantalonun rengini çok sevdim :) bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuşsunuz'!! Özellikle çantayaa bayıldıımm :)))

    YanıtlaSil