25 Ağustos 2014 Pazartesi

Pembe blazer yelek kombini


Herkese merhabalar
Çok uzun bir aradan sonra yine bir stil postuyla karşınızdayım.
bugün ki kombinimde bu yılın modası olan blazer yelekle bir kombin hazırladım. 
Fazla renkli giymeyi sevmiyorum.  Renkli giysem bile sadece bir parcada renk seviyorum. 
Ön plana çıkan pembe blazer yeleği siyah ve beyaz renklerle kombinimi oluşturdum.  
Pembe blazer yelekle uyumlu olacağını düşündüğüm zebra deseni çantam, vazgeçilmezlerim olan beyaz gömlek, oxford ayakkabı ve skinny pantolonla kombinimi tamamladım.
Umarım kombinimi beğenmişsinizdir.  Olumlu veya olumsuz tüm Yorumlarınızı  bekliyorum.  
Sevgiyle kalın:) 































Gömlek: Mango
Yelek: butik
Çanta:  Mudo stilgiyin.com
pantolon: stradavarius
Ayakkabı: stradivarius
Broş:ı am
saat: casio
Bileklikler: mango, bakırköy

Aşağıdaki sosyal medya hesaplarımdan beni takip edebilirsiniz.






19 yorum:

  1. tatlım ayakkabılar rahatmı
    yani vurma sorunu varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatlar ama bu tarz ayakkabılar vurma yapar. :)

      Sil
  2. kombin ve renk uyumları şahane :)

    YanıtlaSil
  3. Yeleğine bayıldımmm :) Kombinine de tabi :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    blogunuzu bi şekilde keşfetmişim ve facebook instagram gibi sosyal mecralardan takip etmişim. ne kadar zaman olduğunu hatırlamıyorum -mış -miş ler bu yüzden (: ama ikiz olduğunuzu yeni öğrendim. bence çok şık olmuş, çok yakışmış ;) takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir ikizim var. Birbirine çok benzeyen tek yumurta ikiziyiz. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Çok mutlu oldum:)

      Sil
  5. Renk uyumu ve hepsi şık parçalar çok yakışmış :) Ama sanki birazcıcık bol dökümlü şalaş açık renk yırtık bir kot kombinin biraz resmi havasını dağıtırdı diye düşündüm :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için teşekkür ederim. Ama ben salaş ve özensiz duran şeyleri sevmiyorum. Benim tarzim bu. Sevgiler:)

      Sil
  6. Cok tatli bir kombin olmus canim , bayildimmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim. Teşekkür ederim canım :) )

      Sil
  7. Ben beğendim, Ayakkabılarına ise bayıldım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. I like this outfit so much. All of the separate pieces mesh so well. The pink vest is stunning with the animal print clutch and the Oxford shoes. It is such a classic chic look.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Tarz olarak çok beğendim, çok şık olmuş ,güle güle giyin.

    YanıtlaSil