20 Kasım 2014 Perşembe

Layella Boutique Jewellery

Herkese Merhabalar
Uzun bir aradan sonra sonunda bloga post girebildim.
Bugün sizlere Layella Boutique Jewellery takı markasından bahsedeceğim. 
Layella Boutique Jewellery hepsi el yapımı ve özel tasarım. 
Son zamanlar da neredeyse tüm kombinlerim de layella takıları görebilirsiniz. Her dışarı çıktığım da elim layella takılarına gidiyor.
Benim bileklerim çok ince olduğu için bileğime uygun bileklik bulmam zor oluyordu.Bu konu da Layella imdadıma yetişti. Kolumda gördüğünüz tüm el yapımı bileklikler ve kolyeler Layella Boutique Jewellery ait. 
Kombinlerime renklilik ve canlılık kattılar.
Tüm  bu harika takılar için Lucy'e çok teşekkür ederim.Hepsini severek takıyorum. 
Sizde www.layella.com.tr bir bakın derim harika takılar bulacağınızdan eminim.















Son olarak da bu kolyeyi paylaşmadan edemedim.Sizce de harika değil mi? Bu çiçek bahçesi kolyeyi satın almak için www.layella.com.tr Tıklayın

4 yorum:

  1. Aynı dertten bende muzdaribim. Bileklerim çok ince ve doğru düzgün bileklik bulamıyorum. :(
    Hepsi çok güzel ve şıklar. Kombinlerinde çok güzel olmuş tatlım. :))

    YanıtlaSil
  2. bilekliklerin hepsi çok güzel canım senin kombinlerinle de ayrı bi güzel olmuşlar güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene çok sevindim canım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil