25 Temmuz 2015 Cumartesi

Vintage Gömlek Kombini


Herkese Merhabalar
Yine bir kombin postuyla karşınızdayım. 
Bugün ki kombinimin Vintage tarzda  olmasını istedim. Vintage parçaları kombinlerimde kullanmayı seviyorum.  Dolabıma Vintage parçalar eklemeyi özellikle çanta ve gömlekleri eksik etmiyorum.  Kombinlerimde genellikle gömlek giymeyi seviyorum. Genel olarak kombinlerimde beni tişört ile görmeniz zor. Dolabımda olmazsa olmazlardandır gömlekler benim için. Bir kotla bir kumaş pantolonla hemen kombinin havasını değiştirir.
 Çanta ve ayakkabıda da vintage tarzda olanları tercih ettim. Kahverengi ve krem rengininin uyumunu severek kullandım. Saat olarakta Casio saatimi taktım. Hem vintage hem günümüz trendine uygun bir kombin yaptığımı düşünüyorum. Aksesuar olarakta  tezgahistanbul'un geyikli broşunu da gömleğime takıverdim.  Bugün ki kombini  ikiz kardeşlerden Aslıhan yaptı. Umarım kombini beğenmişsinizdir.  İlerleyen zamanlarda daha değişik ve farklı kombinlerle karşınızda olacağız. Gününüz güzel geçsin. Sevgiyle kalın. Yorumlarınızı da bekliyorum.











Gömlek: Vintage
Pantolon: Pull an Bear
Çanta: Vintage
Ayakkabı: Yargıcı

4 yorum:

  1. Nice denim pants & pin!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/2015/07/giveaway-evil-eyetote-bag.html

    YanıtlaSil
  2. Gömleklerinize bayılıyorum kızlar, altına bir de jean işte hem şık, hem sade!
    Her zamanki gibi çok çok iyi :)

    çokça öperim ikinizi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz canım. Yorumların bizi çok mutlu ediyor. Bizde çok operiz seni :)

      Sil
  3. Çok şirin ve hemen giy çık bir kombin olmuş.
    Süpersiniz kızlar. Öpüyorum :)

    YanıtlaSil