21 Ekim 2016 Cuma

Mbfwi - 2. gün : Renkli Şal Kombini


Herkese Merhabalar
Mercedes Benz Fashion Week 2. gününde Selma State, Dilek Hanif ve Özgür Masur defilelerine katıldık. Dilek Hanif Raffles Otel de yeni koleksiyonunu tanıttı. Tüm parçalara ayrı ayrı bayıldık. 
Mbfwi 2.günün 2. kombini Aslıhan 'dan geliyor. 
Özellikle bu Fashion Week'te renkli giyinmeyi istedik. Genelde daha maskülen ve belirli renkleri tercih ediyoruz. Ama bundan sonra dolabımıza rengarenk parçalar eklemeye özen göstereceğiz. Rengarenk giyinmeyi daha bir çok sevdik sanki. Tabiki tarzımızın dışına çıkmadan renkli ve eğlenceli kombinler yapmaya devam edeceğiz:)
Şimdi geçelim kombinimize: Beyaz oversize gömleğimi Tukutukum şal ve tasarım kolye ile kombinlemeyi tercih ettim. Nar çiçeği kumaş pantolonumum altına gümüş oxford ayakkabılarımı giydim. Mavi süet çantamı taktım. Rengarenk ve şık bir kombin olması için özen gösterdim. Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. 
Sevgiyle Kalın:)









Gömlek: Mango
Pantolon: Trendyolmilla
Şal: Tukutukum
Çanta: Zara (yeni sezon)
Ayakkabı: Zara (yeni sezon)
Kolye ve Bileklik: Miklan İstanbul

Mail: lapermstyle@gmail.com

3 yorum:

  1. çok güzel bir stil olmuş şala bayıldım ama ayakkabılara daha çok :)

    YanıtlaSil
  2. Bu şala instagram sayfanızdada bayılmıştım :)

    YanıtlaSil
  3. Şal çok güzeel 😍😍

    YanıtlaSil