30 Ekim 2016 Pazar

Pudra Renk Kombini - Mbfwi : 3.Gün


Herkese Merhabalar 
Mercedes- Benz Fashion Week 3. gününde de defileleri yakından takip ettik. Ayşe Deniz Yeğin, Can Yunus Çetinkaya, Dogay Can ve Brand Who defilelerine katıldık. Özellikle Ayşe Deniz Yeğin'in Minimal ve sade tasarımlarına bayıldık.
Mbfwi 3. günün 3. kombini Aslıhan dan geliyor.
Bugün Kombinimde daha çok pudra tonlarını kullanmayı tercih ettim. Üzerimdekiler Sweatshirt ve metalik etek gibi görünse de aslında tek parça bir elbise. Zara 'nın yeni sezonunda görür görmez bu elbise benim olmalı dediğim bir parça oldu. Renk uyumunu ve salaş tarzını beğenerek aldım. Beyaz spor ayakkabı ve pudra deri sırt çantası ile kombinledim. Hem rahat hem şık bir kombin olmasını istedim. Çünkü rahatlık benim için her zaman önemli. Özellikle defileden defileye koşturmak yorucu olduğu için, spor ayakkabı giymeyi tercih ettim. 
Elbiseme pembe tonlarda broş takmayı da ihmal etmedim.

Benim Mbfwi 3. gün kombinim de böyleydi. Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiyle kalın :)












Elbise: Zara ( Yeni sezon)
Ayakkabı: Bershka (Yeni sezon)
Çanta: Shoes and More
Broş:Ezginin Panayırı
Saat: Swatch
Gözlük: Rayban

Sosyal medya hesaplarımız
Mail: lapermstyle@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder